← Powrót

    usa nyc

    nowojorczycy. jest jedna rzecz która mnie śmieszy. każdy kto tam mieszka chce być jak nowojorczyk i mówić jak nowojorczyk i zachowywać się jak nowojorczyk. jakiś skośnooki w subwayu akcent miał dramatyczny ale stylówke trzeba trzymać bo to ny i trzeba gadać jak lokalni. to mnie trochę drażni, reszta mi pasuje np. mega specyficzne powietrze, takie lepkie i z metra wentylacją leci taki słodki zapach smaru i zgniłych owoców, tak bym to chyba określił. w sumie to nigdzie indziej powietrze tak nie smakuje jak tam. do tego cały ten hałas i milion twarzy które cały czas się mija. zawsze mi się wydaje że mógłbym tam mieszkać a później jak tam jestem i spędzę jeden dzień to jednak zmieniam zdanie.





















    • l 17.07.2010, 00:17

      93.176.209.230

      ostatnie foto ze znakiem wall st.. jak przesuwam w dół jak bym scrollowała i mi się powiększało.. mega się jaram, a może to ta godzina :) rządzisz

    • ola 01.02.2010, 00:13

      91.123.169.232

      piękne zdjęcia

    • jdr 16.08.2009, 22:51

      78.8.102.153

      skośna na ostatnim jak z azjatyckiego horroru co się czołga po suficie bez kręgosłupa, skery w chuj, pozdro Marku.

    • kkk 16.08.2009, 20:57

      195.70.52.200

      winogrand

    • dryz 11.08.2009, 09:54

      192.250.98.43

      nyc wsysa, trawi i potem jebie z metra

    • w8lf 10.08.2009, 16:44

      83.27.40.228

      To jest nowojorki ogien. Jaram sie!

    • maxbmx 10.08.2009, 15:49

      83.13.25.42

      jaram sie, dobry street

    • mlody 10.08.2009, 10:35

      217.74.64.220

      NYC OK

    • lovve.fotolog.pl 09.08.2009, 21:14

      89.75.141.219

      panna w czerwonym na drugim wygrala ten plebiscyt

    • adas.ca 09.08.2009, 20:33

      70.26.91.204

      nio. jak kocham NY fizycznie.

    • personality01 09.08.2009, 05:12

      79.189.141.242

      ny jest za wielkie jak dla mnie

    • Ogien 09.08.2009, 01:35

      166.137.132.133

      Wiekszosc 50mm i czasem tele

    • o 08.08.2009, 23:09

      86.10.204.156

      nie widze zadnej rozowej sukni... jak juz to czerwona sukienka ! hahahha i na dodatek ma okulary wiec pewnie jak zdejmie okulary to wyglada jak kon po wyscigu

    • kurde_balans 08.08.2009, 22:29

      75.57.91.33

      zgadzam sie, kolezanka w rozowej sukieniuni wygrywa dzisiejszy odcinek

    • am 08.08.2009, 21:55

      78.131.234.7

      marek extra wszystkie mi sie podobaja jest ok

    • ads 08.08.2009, 20:35

      78.8.104.201

      spoko pixle na tych nocnych jednak

    • ka 08.08.2009, 20:21

      79.185.165.129

      tak z ciekawosci, jakim szklem robione te zdjecia?

    • meresang 08.08.2009, 18:20

      91.196.109.213

      jednak ny od roku się nie zmienił.
      kocham to miasto. ale mieszkać nie chciałabym tam.

      foty przypominają mi to co widziałam kiedyś..
      mistrz :)

    • nowys 08.08.2009, 17:40

      83.5.29.96

      8 mistrz

    • frogblog 08.08.2009, 16:17

      24.105.158.19

      drugi set mchamer i przedostatni modelka po prawej :)
      ide na foto

    • szalony-gracjan 08.08.2009, 13:52

      ownlog.com

      no okulary mega mega mistrz

    • diff 08.08.2009, 13:51

      79.185.23.242

      e nienie, pani blond spodniczka feat chodnik najfajniejsza!

    • o 08.08.2009, 13:28

      86.10.204.156

      jakies na odpierdol te zdjecia ostatnio robisz. zero rapu jak sam mowisz i ogolnie chujnia z grzybnia :)

    • msk 08.08.2009, 11:48

      83.22.200.107

      fota z ipodem i kilka innych, juz miałeś na blogu pare lat temu :)

    • dubiel 08.08.2009, 11:36

      78.8.100.166

      okulary na zdjęciu 5!

    • k. 08.08.2009, 10:47

      83.30.70.244

      crazy mix

    • yo! 08.08.2009, 10:39

      79.163.205.107

      najlepszy jest chinol z ukrytym na swojej koszulce przekazem do kurczaczkow...pelen rap

    • czekdisaut 08.08.2009, 10:29

      83.31.206.104

      podobno tam nie mają chmur