← Powrót

    mateusz kowalski

    KING OF STYLE...



    • anet 28.12.2009, 01:44

      85.198.239.206

      dobre foto i zajebisty koles kto to jest

    • maria 11.11.2008, 16:50

      212.76.37.198

      blur jest dobry
      blur wygląda jak pokłon zrobiony aparatem średniego formatu.

      znaczy poruszenie lustrem.

      ja się jaram.

    • some1special.fotolog.pl 05.11.2008, 11:09

      89.228.132.15

      To zdjęcie jest interesujące, bardzo, i to ujęcie :D

    • fashion-abuse 02.11.2008, 10:44

      81.103.127.191

      great stuff

    • jsk 01.11.2008, 20:54

      83.5.43.99

      co,kurwa podruba małysza?
      pet i drink w 5 minut,co?
      hehehe

    • Piękny Roman 01.11.2008, 18:23

      83.30.112.183

      To tiltshift czy Photoshop?

    • orlen 30.10.2008, 20:10

      84.10.43.182

      marek od ciebie to bedzie 4,5h samochodem na wschód

    • halidar 30.10.2008, 18:03

      85.237.168.164

      kocham tiltsifty....

    • wzrr 29.10.2008, 18:23

      89.77.160.66

      tiltshift? hehehehe
      dzieki za zdjecia, brleok na plonaco i gniazdo na bk sa MISTRZ!
      mozesz czyscic serwer

    • janu 29.10.2008, 15:47

      83.6.156.222

      redbull plus szlug. uwielbiam.

    • msk 29.10.2008, 14:27

      83.238.235.101

      rozmazało ci sie

    • maxbmx 29.10.2008, 00:36

      83.13.25.42

      zdaje się że to ten sławny tiltshift

    • orlen 28.10.2008, 23:36

      84.10.43.182

      im czesciej wracam do tej foty tym bardziej mi sie podoba

    • orlen 28.10.2008, 23:36

      84.10.43.182

      wiedziałem

    • ogien 28.10.2008, 23:28

      83.28.193.189

      proca że redbull

    • olderkurdebalans 28.10.2008, 22:40

      62.233.211.134

      mm rozmazało Ci się na dole

    • orlen 28.10.2008, 22:06

      192.193.221.142

      a to nie jest puszka redbulla ?

    • kali 28.10.2008, 21:15

      87.206.146.114

      małysz tez ma takie śniadanie mistrzów :)

    • chl 28.10.2008, 21:11

      83.30.189.204

      king of blur

    • dubiel 28.10.2008, 20:49

      78.8.100.36

      mi sie tez nie ładuje, wrzuć na żabke tam sie dobrze ładuje

    • c. 28.10.2008, 19:31

      89.74.8.48

      fajne,fajny

    • pietro 28.10.2008, 19:29

      85.222.86.80

      ale oblesny blur

    • frogblog 28.10.2008, 18:18

      154.20.174.16

      chyba w pececie na pulpit pasuje.

      czemu bw?

    • ogien 28.10.2008, 16:48

      83.28.193.189

      to ja zmienię
      jestemjanemodaktów.ownlog.cam

    • Ti. 28.10.2008, 16:46

      193.59.255.187

      @boberski
      a wiesz czemu po prawej kazali? bo wtedy na pulpit pasuje ^^

    • boberski 28.10.2008, 16:36

      83.27.42.78

      ja to chyba zmienię nazwę fotologa na centralnie.fotolog.pl

    • mm 28.10.2008, 16:35

      83.28.193.189

      hehe jany od aktów
      i centralny kadr to zło zawsze. zawsze!

    • boberski 28.10.2008, 16:32

      83.27.42.78

      ale ja sie wsumie nie znam mój aparat nie ma nawet podglądu ostrości

      love

      twój bóbr***

    • boberski 28.10.2008, 16:27

      83.27.42.78

      w szkole fotografii portalu optyczne.pl mówił ze lepiej kadrować postać na prawej stronie

    • orlen 28.10.2008, 15:29

      199.67.140.154

      sterowanie wzrokiem za pomocą blura, odwaznie, ale czemu nie

    • personality01 28.10.2008, 14:56

      85.81.90.249

      to takie ma być rozmazane?

    • cristobal 28.10.2008, 14:05

      77.252.124.35

      coś mi sie fota do konca nie chce załadowac.

    • łysy 28.10.2008, 13:56

      83.22.192.203

      to jest chyba red bull...

    • jezier 28.10.2008, 13:52

      77.253.172.208

      nie no, fajka + browar = idealne sniadanko!

    • oko 28.10.2008, 13:24

      85.166.34.72

      druga...taki lumpiaty troche kozak aczkolwiek bradzo ciekawe ujecie :)

    • jezier 28.10.2008, 12:44

      77.253.172.208

      pierwszy