← Powrót


    Ta pogoda i warunki śniegowe i to jak wszysyc skakali. To było magiczne spotkanie dwudziestego szóstego grudnia na grabowej.


































    • betka 19.10.2007, 21:13

      89.78.71.196

      no soko

    • focuspocus 05.01.2006, 19:44

      213.199.196.195

      Foty mistrzoskie!
      Zima w pełni.
      Deska zajebista sprawa.

    • chlostinho 03.01.2006, 23:45

      62.111.138.20

      no zdjecia bajerka.zwlaszcza to z czerwona deska.

    • waldemar prutas 31.12.2005, 16:30

      213.158.197.32

      jaka pedaliada to blado ;p same bananowce i geje :D:D:D

    • mm 28.12.2005, 18:37

      81.219.203.49

      jestem w drodze, jutro tam bede.

    • 28.12.2005, 14:06

      212.76.37.160

      no jakto Marek nie jedziesz do Mrągowa?

    • daRa 28.12.2005, 06:30

      83.18.6.242

      olderkurdebalansunio-popieram Twoją wypowiedz. Jeszcze raz bravo dla ognia

    • dzr 28.12.2005, 03:27

      83.5.27.39

      no i marek znowu rosniesz na gwiazde sezonu hehe
      szkloda ze kaca mialem i czapki zapomnialem hehe ale mistrz bylo

    • pimp 28.12.2005, 01:17

      83.5.20.192

      no fajne marek , niektore mistrz

    • kaba.fotolog 28.12.2005, 00:07

      83.23.82.195

      pozazdrościć..

    • dubiel 27.12.2005, 23:00

      62.233.231.46

      okeeeej kurde podoba mi sie twoj wywod

    • olderkurdebalansunio 27.12.2005, 22:43

      83.17.129.210

      Prawdziwa fotografia powinna przedstawiać coś więcej niż tylko jakiś przedmiot czy człowieka. Powinna oddawać nastrój towarzyszący bohaterom, powinna z widza czynić niemalże uczestnika wydarzeń. Myślę że Markowi w tych zdjęciach udała się ta szalenie trudna sztuka. Oglądając te zdjęcia można poczuć jak zajebista atmosfera musiała towarzyszyć tej sesji. Myślę że te zdjęcia pokazuję także inną ważną rzecz. Kobiety przychodzą i odchodzą, raz chcą a raz nie (a najczęściej same nie wiedzą) ale to co naprawdę ważne to zajawka, i towarzystwo z którym ją podtrzymujesz.

      Jak to powiedział Człowek-z-bananem-w-dłoni : „kumuluję materiał genetyczny”.
      I myślę że to słuszna myśl niezależnie od tego jak…..
      a. absurdalnie
      b. dwuznacznie
      c. samolubnie

      …..by ona nie brzmiała.

      to tyle by olderkurdebalansbro. W ten zimowo-zjebany wieczór. peace.

    • goczu 27.12.2005, 19:35

      83.17.153.157

      mistrz wypad.. mistrz pogoda... mistrz miejscówka.. mistrz ekipa... poprostu MISTRZ

    • daRa 27.12.2005, 19:04

      83.18.165.2

      mi tez zal dupe ściska ze nie bylem. Gratuluje tak zajebistych zdjec panie mm!

    • przem 27.12.2005, 18:20

      81.168.214.70

      no kurde niezla sesja zioom

    • greenpoint 27.12.2005, 17:02

      80.53.237.106

      Wow, jak pięknie... I bardzo dobre zdjęcia!

    • hud 27.12.2005, 14:56

      83.22.219.131

      bez wazeliny pierwsza klasa foty, po prostu kongratulejszyn

    • gagat 27.12.2005, 13:45

      81.168.215.64

      ołłłrajt !!! piekne fotki! ogien fotografem roku, odbiera chleb slopkowi

    • mlody 27.12.2005, 12:46

      83.5.38.18

      aaa, jeszcze chcialem dodac, za Og ma kozackiego G-unita na sobie

    • mlody 27.12.2005, 12:43

      83.5.38.18

      holikrap! agressywnie atrakcyjne foty! jaram sie

    • cristobal 26.12.2005, 23:58

      83.22.213.151

      ja do teraz sie nie ogarnąłem.foty mistrzowskie.

    • Tiger 26.12.2005, 23:40

      62.111.196.11

      Nie znam sie co prawda ale fotki durch zajebiste

    • zolw 26.12.2005, 23:39

      83.22.209.235

      A Gdzie MUTEK ??? Ale Dziara uratował kinoplex ! ...Ogien masz 5 fok na hali za taki wyjebany w kosmos blog !!! Dubiel ty z 3 foczki !

    • Mutek 26.12.2005, 23:37

      62.87.234.135

      naprawde...kozak...zal mi dupe sciska...ze nie bylem..seriooo

    • aram 26.12.2005, 23:08

      62.87.191.172

      mistrzowsko ogien oddales klimat. Max zajawa, max respect!!!

    • odświętny szonuś łajtunio 26.12.2005, 22:48

      62.233.231.82

      zacytuję...
      "nie mnie to oceniać"...
      RAP jakiś się znajdzie...
      róż nawpół...
      dadzą radę chłopaki...
      a ya yutro na deskorollę do brzegu:P...
      to będzie dopiero RR...
      zajawka 4 lajf...
      i tak umrzemy...

    • n. 26.12.2005, 22:02

      83.27.97.161

      Aaa, ja też chcę teraz, zaraz! Ale jeszcze trzy dni, jeszcze trochę, we czwartek w góry :D
      Fajne foty, bardzo, bardzo!

    • 26.12.2005, 21:22

      212.76.37.160

      nie da rady zgasić!

    • rapa 26.12.2005, 20:30

      83.18.165.18

      kurwa ale raperzy!!!! ale podjar!!!nie no nie zgasze go juz!!!!mistrzunio....

    • mareczek 26.12.2005, 20:29

      81.168.213.97

      jakie zycie taki rap

    • boksik 26.12.2005, 20:28

      83.5.12.227

      no ja Cie jaka piekna rodzina :) wszyscy z oddzialu czwartego... prawie wszyscy. pikna zima, pikni riderzy, pikne triczki, pikne fotki. ach, oh. Ogien artycha.44fotografowac plz

    • duch-slovenii 26.12.2005, 20:23

      83.22.115.165

      Mua !! ale pieknie :) Potrafie godzinami patrzec na snowboardzistow :Dniestety sama jedzic nie umiem...
      3maj sie :)

    • dJANECZKA 26.12.2005, 20:23

      213.76.199.68

      alez zdjecia!!!
      m
      i
      s
      t
      r
      z
      u nas tak ladnie nie było

    • RAFAL 26.12.2005, 20:16

      84.40.209.191

      dziejszy wypad zalicza sie to jednych z lebszych w tym roku i jeszcze dotego z taka ekipa a marek dzis postaral sie widac z reszta nio i swiateczne rodzinne zdjecie jest elo

    • dubiel 26.12.2005, 20:10

      62.233.231.46

      okeeeeeeej..... ale wszyscy szczesliwi na fotkach kurcze..... noi tomek pyrchla z rybiego (fotka nr 7) mistrzunio w huj... pozdro dla grupy

    • szczegolnie pe33 26.12.2005, 20:03

      217.96.248.33

      to granatowe z rybiego ... dlatego własnie nie wolno robic zdjec ja nie ma słonca - proca.

    • ogien 26.12.2005, 20:03

      81.219.203.49

      tomek pyrchla pokazal dzisiaj jak robi sie sw bs 5 i tego typu triczki daleko i wysoko, pozatym kuba dydtkowski spoko bs 3, na drugie danie marcin pyrchla ze swoimi ladnymi 3 i 5, do tego dziara z backflipem a na deser fronio 5 pasty, klasyczny korek krystka oraz zawsze smaczne rodek 5 krzysztofa.

    • cristobal 26.12.2005, 20:02

      83.22.213.151

      no ogien.zajebisty reportaż.kolorki super, swiatło mistrz.

    • yadzia 26.12.2005, 20:00

      81.219.117.54

      no bardzo fajne. 100% rapu. chyba sobie na pralkę przykleję. git!

    • nie pierdol pe33 26.12.2005, 19:58

      217.96.248.33

      ładne fotki :*