← Powrót




    • dzr 12.12.2006, 11:36

      83.30.137.119

      jestem

    • mareczek 11.12.2006, 00:19

      83.18.165.2

      zawsze se mysle ktory brzydszy

    • mm 09.12.2006, 08:44

      83.30.40.230

      sa taki max tylko nie refundowane i ich nawet nie oferuja

    • 360 09.12.2006, 05:17

      83.24.136.245

      a śniegu brak

    • maxbmx 09.12.2006, 00:41

      83.13.25.42

      dlaczego w polsce nie ma takich estetycznych nakładek usztywniajacych jak w usa? co?

    • maxbmx 09.12.2006, 00:40

      83.13.25.42

      tak se mysle, whuj oblesny ten bandaż jak z wietnamu...

    • pinked 08.12.2006, 17:38

      83.24.164.52

      pasemka jak ta lala , czyli dobre pasemka nie sa zle - eee

      kuruj sie kuruj

    • mutek 08.12.2006, 13:40

      87.105.123.190

      a co to za bialy paseczek na czarnym tle?

    • mutek 08.12.2006, 13:26

      87.105.123.190

      O i MO

    • przem 08.12.2006, 00:13

      81.168.214.70

      co dwa ognie to nie jeden

    • youngerkurdebalans 07.12.2006, 21:13

      83.18.165.18

      the Ogieńs...
      ta, ile to już lat mineło od kiedy wszystko się zaczeło ...
      a Og. znowu ma coś złamane.
      gdy dziecięciem będąc spotykałem Og. zawsze miał coś w gipsie. z pewnych rzeczy sie nie wyrasta...

    • ztx 07.12.2006, 20:37

      195.245.84.201

      bilabonk

    • skibba 07.12.2006, 11:53

      87.105.123.165

      hihehiehiehiehei

    • mlody 07.12.2006, 09:32

      217.74.64.247

      okeeej. pasemka tez okeeeej

    • pe33 07.12.2006, 00:58

      83.13.25.42

      fajne pasemka

    • 07.12.2006, 00:00

      87.239.27.49

      osiedlowa gangsterka MM z samego serca tkaczowa
      JEBAC KODY

    • dbl 06.12.2006, 22:53

      62.233.231.46

      idealnie sie nadaje to albumu "Malownicze tkaczowo"

    • mm 06.12.2006, 22:47

      83.30.40.220

      jaki pasemka adas do ch szopena?

    • 06.12.2006, 22:46

      83.5.45.175

      luxxx jaram sie

    • ads 06.12.2006, 22:45

      212.2.100.188

      nawet w czerni i bieli widac te twoje psemka

    • Mateusz 06.12.2006, 22:06

      87.105.116.248

      Ogień kombatancko, brat Ognia - miło poznac.

    • rakienroll 06.12.2006, 21:59

      83.5.48.67

      pozdrawiam Jurka Owsiaka!

    • olderkurdebalans 06.12.2006, 21:29

      195.94.195.198

      ogień i lil'ogień....
      tyle lat się znamy że mnie już samemu się pierdoli....
      ludzie którzy są absolutnie pozbawieni grama lansu,pozerstwa, czy jakkolwiek to zwać.
      jaram się chłopaki...

    • cristobal 06.12.2006, 21:18

      156.17.118.249

      git.widac ze sponsorujecie wielką orkiestre:)