← Powrót




    • dubiel 02.01.2006, 20:17

      62.233.231.46

      znam typa....tkacz i tyle

    • pimp 02.01.2006, 18:03

      83.5.56.110

      Fabrowicz na zbawienie czeka?

    • mihal 31.12.2005, 12:36

      83.11.240.132

      pozdro dla 'ogienia'
      fajne foty.elo

    • mlody 31.12.2005, 11:41

      83.5.11.63

      spoko fota."Jestem królem Świata!"

    • szon łajt 31.12.2005, 11:05

      62.233.231.82

      modli się...
      może jeden mądry się modli żeby mi pod domem i na miejscówkach...
      wreszcie śnieg stopniał...
      do kurwy nędzy...
      siadłoby...
      tak, na pewno modli się właśnie o to...
      ale musi wiedzieć jeszcze jedną ważną rzecz...
      tak jak wy wszyscy...
      i tak umrzemy...

    • madziens 31.12.2005, 10:37

      83.11.12.16

      nom, fajny :) ten blog przywrocil mi wiare w przystojnych facetow:PPP

    • no name 31.12.2005, 08:14

      62.87.189.36

      fajny:)

    • mm 30.12.2005, 21:35

      81.219.203.49

      szymek z białej - tkacz jak reszta.

    • no name 30.12.2005, 21:08

      62.87.191.166

      a kim jest ten chlopczyk???

    • ogien 30.12.2005, 18:42

      81.219.203.49

      prosze ;*

    • pe33 - max 30.12.2005, 18:39

      217.96.248.33

      kurwa przepraszam!! pierwsze skojarzenie nie wiem skad... leper ... do huja nie mam pojecia skad wzielo mi sie to .. przepraszam :*

    • krs 30.12.2005, 18:31

      83.30.82.129

      "ty,Mateo na klate i szeroko ręce!!!"