← Powrót


    różowo



    • daRa 26.11.2005, 16:11

      83.18.165.2

      Zajebiście sie zajarałem jak zobaczyłem tą fote! Gratuluje poziomu!

    • Chru 18.11.2005, 20:54

      84.10.214.169

      ja mam wyzwanie!
      skocz te schody po absyncie
      :)
      to beNdzie dopiero RESPECT

    • youngerkurdebro 17.11.2005, 16:23

      83.17.129.210

      jemu alkohol już w młodym wieku wyżarł
      część mózgu odpowiedzialną za strach
      i dlatego jego najwiekszy problem w życiu
      to znaleść 12 schodów

    • Mutek 17.11.2005, 11:00

      62.87.191.77

      elo wszystko

    • olderkurdebro 17.11.2005, 01:03

      83.17.129.210

      nie chce mi sie o tym gadac

    • dubiel 16.11.2005, 22:32

      62.233.231.46

      to nie odwaga ziomus to czysty rap

    • 16.11.2005, 18:50

      83.22.152.197


      jaram się odwagą tego ziomusia

    • szon łajt 16.11.2005, 18:43

      62.233.231.82

      po pierwsze to jest czarno bialy róż(RR- nie widac??
      dwa przejazd nie rap i nie techno tylko różowo-RR
      a po trzecie to juz zabraklo schodow w bielsku bo nie ma dla mnie idealnej 12 !! wiec to jest akurat fakt nie na rapie !!
      a po czwarte to monotonii nie ma bo różne odcienie RÓŻOWEGO RAPU :):):)

    • youngerkurdebro 16.11.2005, 18:30

      83.17.129.210

      po pierwsze nie różowo tylko czarno-biało
      dwa to nie przejazd rap tylko przejazd techno
      a po trzecie to znowu schody kurde Szon
      popadasz w monotnie
      same jakies 8 10 11
      jak tak dalej to w BB nie bedzie żadnych schodów dla ciebie

    • Lucek 16.11.2005, 18:05

      195.128.172.69

      Byłem,widziałem i nie wiem czym wy sie wszyscy zachwycacie?:)) znowu schody i ten cały kowalski :P

    • 16.11.2005, 17:27

      83.30.18.213

      weź szon sie ogarnij
      z tym lansem.

    • Mchs 16.11.2005, 17:26

      83.30.18.213

      eloelo, najlepsze to tutaj są kolorki, a w zasadzie ich brak...

    • Menel 16.11.2005, 17:25

      83.30.18.213

      Ale chujowe, zero stylu i jeszcze mniej rapu,za to w chuj lansu. Szon, skoncz z deskorolką, bo dupy na Ciebie polecą

    • szon łajt 16.11.2005, 16:41

      62.233.231.82

      jak ktos wie gdzie jest jakies 12 schodow z dobrym najazdem i znosnym odjazdem to piszcie gdzie i jakie !! wazne dla bielskiego skejtbordingu:)

    • gozia 16.11.2005, 16:20

      83.24.168.227

      lubie rozowy

      insect.blog.pl

    • cristobal 16.11.2005, 16:06

      194.146.216.129

      mistrz

    • kaba.fotolog 16.11.2005, 14:44

      83.23.98.96

      zawodowe.

    • mlody 16.11.2005, 13:10

      195.136.143.114

      fota jest wprost proporcjonalna do triku, kozak

    • dubiel 16.11.2005, 12:55

      62.233.231.46

      kozak fotka, shun white wiadomo ze kozak...... z tych schodow ostatnio pablo z spadl wieczorowa pora..... bez strat wlasnych

    • pimp 16.11.2005, 12:32

      195.136.143.114

      no Marek, Marek!

    • ads 16.11.2005, 12:23

      83.30.70.137

      no marek jest styl...

    • mgk 16.11.2005, 11:01

      81.168.215.64

      o kurde schody na pl chrobrego. Świr !!!

    • amk 16.11.2005, 10:20

      84.205.160.26

      kurwa s zapomnialem:)

    • amk 16.11.2005, 10:20

      84.205.160.26

      mateusz kowalki, amk rozowo 3 minuty 34 sekundy zajebistego przejazdu rap.

    • dzichad 16.11.2005, 09:53

      84.10.220.150

      no to jest hiperdobre
      ile tam jest schodów chyba z gzylion