← Powrót

    g-unit

    • miroslawa 15.06.2005, 23:30

      82.133.13.84

      stoleczniak ci na lansie no

    • 50 pro-cent% 15.05.2005, 17:33

      62.233.231.46

      Unikaj chłopcze flaszy jupiterów!!

    • kolaborant 12.05.2005, 01:16

      84.10.214.221

      a to ten cały fivti cient prusacze ty wez sie ogarnij

      holla

    • ogien 11.05.2005, 23:41

      81.219.223.245

      102% rapu

    • misiekkonkon 11.05.2005, 23:20

      83.30.73.215

      kurwa ile komentarzy

    • chru, warszawka 11.05.2005, 17:26

      84.10.215.131

      Gy UNIT- hehehe - prusako del bejos

    • ja rule 10.05.2005, 17:19

      81.219.223.245

      do ju speak inglish ?

    • em u te 10.05.2005, 11:56

      62.87.189.88

      elo karol elo kajdan elo g-unit fuck ja rule

    • jarule 10.05.2005, 00:13

      81.219.223.245

      zabije cie

    • E N T E 09.05.2005, 12:17

      193.151.115.11

      ty, no ale aluminiowym blyskotkom to my dziekujemy....
      przyjzalem sie uwaznie
      500karatowy stop alu i zelaza rili
      g-g-g-g-g-g unit!

    • og 09.05.2005, 11:50

      81.219.223.245

      kto to jest elo elo

    • og 09.05.2005, 11:47

      81.219.223.245

      brat klary veritas

    • eloelo 09.05.2005, 11:11

      83.18.9.110

      chuj kto to..wazne ze ma kozak biżut

    • dubijeje 09.05.2005, 08:54

      62.233.231.46

      Jaki z niego g-unit???? toz to maly Kari Furmi, syn starego Furmana....

    • maruyuca 09.05.2005, 02:27

      83.31.162.200

      proza ze bij strzale hehe przechwycilam ten kajdan w cieszynie, karol sie tak martwil o niego ze az mnie wydzwonil a ja przeciez odeszlam na moment od baru, no bal sie bal

    • 50 cent 09.05.2005, 00:51

      84.10.218.245

      PROCA ZE G-UNITTTTTTTTTT

    • E N T E 09.05.2005, 00:33

      193.151.115.11

      OUJEJOR JAKI KAJDAN....
      nie no sory

    • w tle widac 08.05.2005, 23:24

      217.96.248.33

      czapeczke lans krakusa hehe

    • 08.05.2005, 22:46

      80.53.155.76

      ale juz nie musisz odpowiadac ;]

    • 08.05.2005, 22:43

      80.53.155.76

      w sensie czy wlasciciel fotologa :P ;)

    • mareczek 08.05.2005, 22:22

      81.219.223.245

      ło kurrrrrwa, ale fota lujee

    • ogien 08.05.2005, 21:53

      81.219.223.245

      wlasciciel czego?
      to jest g unit z bródna.

    • emovska 08.05.2005, 21:35

      80.53.155.76

      czy to pan jest ? pan wlasciciel? :D